Zapytanie ofertowe
- Kategorie ogłoszenie
- Data 21 lipca 2022
na dostawę do Zespołu Szkół w Suchowoli samochodu dostawczego do 3,5t na wyposażenie stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej.
Rozdział I
Nazwa i adres Zamawiającego
Zespół Szkół w Suchowoli
ul. Augustowska 2
16-150 Suchowola
NIP: 5451816373
REGON: 200099305
tel. (085)-712-40-10 www.losuchowola.edu.pl e-mail: sekretariat@losuchowola.edu.pl
Rozdział II
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienia udziela się z pominięciem stosowania procedur określonych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – zwanej dalej „Pzp”, ze względu na fakt, że szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy). Postępowanie prowadzi się z zachowaniem zasady konkurencyjności.
Rozdział III
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół w Suchowoli samochodu dostawczego do 3,5t na wyposażenie stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej o parametrach:
· silnik: pojemność min. 2,0 TD
· typ nadwozia: furgon
· rodzaj paliwa: diesel
· moc silnika: minimum 160 KM
· skrzynia biegów: 6-cio biegowa manualna
· pojemność zbiornika paliwa: minimum 90 litrów
· liczba miejsc: min. 3
2. Samochód dostawczy będący przedmiotem zamówienia musi być bezwypadkowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku, o przebiegu nie większym niż 5000 km
3. Pojazd musi być dostosowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne parametry (techniczne i użytkowe) jakie musi spełniać oferowany samochód dostawczy, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
5. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest dostarczyć wraz z pojazdem Zamawiającemu kompletną dokumentację techniczną samochodu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji, w szczególności:
1) kartę pojazdu,
2) książkę przeglądów serwisowych,
3) książkę gwarancyjną pojazdu,
4) instrukcję obsługi,
6. Dostarczony samochód musi być kompletnie wyposażony i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.) i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.),
7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia: 24 miesiące.
Rozdział IV
Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Rozdział V
Warunki udziału w postępowaniu
1. W zapytaniu ofertowym oferty mogą złożyć osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie.
2. Nie wyklucza się udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała:
1) wypełniony Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z potwierdzeniem spełniania wymagań technicznych oferowanego samochodu,
2) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
3) pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania formularza ofertowego, w przypadku, gdy ww. dokumenty podpisze osoba inna, niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych.
4) kartę techniczną lub katalogową potwierdzającą, że ofertowany pojazd spełnia warunki postawione w opisie przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku, gdy do oferty nie zostaną dołączone wymagane dokumenty lub oświadczenia, czy też dokumenty te lub oświadczenia będą niekompletne zawierać będą błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) oferta będzie niezgodna z prawem,
2) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
3) oferta będzie zawierała błąd w obliczeniu ceny.
Rozdział VI
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami: – Agnieszka Bielec, tel. (085)-712-40-10, e-mail: sekretariat@losuchowola.edu.pl
Rozdział VII
Okres związania ofertą
Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferta złożona w niniejszym postępowaniu przestaje wiązać przed upływem 30-dniowego terminu z chwilą zawarcia umowy.
Rozdział VIII
Opis sposobu przygotowania oferty i obliczania ceny
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
5. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, formularz ofertowy musi być podpisany przez te osoby.
6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeśli upoważnienie takie nie wynika wprost z dołączonych dokumentów, to do oferty należy dołączyć oryginał stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub kopię poświadczoną przez notariusza.
7. We wszystkich przypadkach, gdzie mowa jest o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie firmy i siedziby.
8. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie, a następnie parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę lub osoby podpisujące ofertę.
9. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
10. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Rozdział IX
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać drogą mailową na adres: sekretariat@losuchowola.edu.pl do dnia 28.07.2022, do godziny 10:00
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
Rozdział X
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
Kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest cena – 100%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez Wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
P = (Cn/Cob) x 100
gdzie:
P – ilość punktów
Cn – cena najniższa
Cob – cena oferty badanej
4) Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie ww. kryterium w skali 0 – 100 punktów. Oferta zostanie oceniona w oparciu o iloraz oferty z najniższą ceną do oferty ocenianej i iloczyn wagi procentowej kryterium
5) Jeżeli zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego oferty dodatkowej. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
7) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następującą procedurę:
W pierwszej kolejności Zamawiający sprawdzi, czy oferty zostały złożone w terminie i czy zostały podpisane przez upoważnionych przedstawicieli. Zamawiający sprawdzi oferty pod kątem wystąpienia omyłek rachunkowych i błędów w obliczeniu ceny.
W dalszej kolejności Zamawiający ustali, która ze złożonych ofert, jest ofertą potencjalnie najkorzystniejszą (w oparciu o przyjęte kryterium – cena 100%) i przeprowadzi jej badanie pod kątem zgodności złożonej oferty z warunkami zapytania ofertowego, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający uzna ofertę potencjalnie najkorzystniejszą za ważną dokona jej wyboru, bez badania pozostałych ofert.
W przypadku, gdy Zamawiający uzna, że badana oferta podlega odrzuceniu, przystępuje do badania oferty innego z Wykonawców, która otrzymała największą liczbę punktów, a w przypadku uznania oferty za podlegającą odrzuceniu będzie badał pozostałe oferty w kolejności wynikającej z liczby otrzymanych punktów.
Rozdział XI
Odwołanie lub zamknięcie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
Rozdział XII
Istotne postanowienia umowy
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Rozdział XIII
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający po opublikowaniu wyników postępowania na stronie internetowej skontaktuje się z wybranym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania umowy.
Rozdział XIV
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 74 z dnia 24 maja 2016 r., z późn. zm.), zwanego dalej RODO, informujemy o tym, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Suchowoli ul. Augustowska 2, 16-150 Suchowola,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Marcin Wowk, iod.losuchowola@grupaformat.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym przez administratora zapytaniem ofertowym na dostawę samochodu dostawczego do 3,5t na wyposażenie miejsca pracy osoby niepełnosprawnej,
4) podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z następującymi przepisami prawa:
· ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305),
· ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164);
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
· podmioty uprawnione do dostępu do informacji publicznej, gdyż co do zasady wydatki publiczne oraz postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego są jawne,
· podmioty, z którymi administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym podmioty, z którymi administrator ma zawarte umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez tych odbiorców systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych, przy czym zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest wyłącznie do możliwości zapoznania się z wprowadzonymi do udostępnionych administratorowi systemów informatycznych danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii,
6) w związku z tym, że co do zasady wydatki publiczne są jawne, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu, a po tym czasie będą przechowywane przez okres ustalony na podstawie przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z Nr 14, poz. 67),
8) na zasadach określonych w RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
9) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z RODO,
10) podanie danych osobowych w związku z udziałem w prowadzonym przez administratora postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału,
11) Pani/Pana dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia,
2. Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,
3. Załącznik nr 3 – Wzór Umowy.